Sunday, May 15, 2011

sekarang

tgok org pregnant.rasa cam nak cepat je.
tgok org baru pas beranak.rasa cam nak cepat.
tgok baby yg comel gile.rasa cam nak cepat je.
tgok baby yg baik duduk diam tak nangis, tak meragam dalam surau.rasa cam nak cepat je.

tgok opis mate hospitalized for 1 week due to bad morning sicknes.hermm.
tgok akak n abang ipar nak handle 2 budak yg active lagi comel.hermm.
tgok opis mate berkampung kat hospital for 1 week sbb anak demam.hermm.
dgr opis mate cerita pasal susahnya nak dpt nursery bla bla bla.hermm.

aku pun tatau aku dh ready ke tak.sbb aku tahu once ko dah ada anak, there's no more masa berehat utk kau.its a life time 24/7 job.tambah lagi hanya kau n husband je yg jaga anak di rumah.no parents at home.aku dah dapat rasakan masa aku tinggal dgn akak dulu time anak buah aku baru lahir.

tgok org itu macam nak sgt.tgok org lain, macam tak ready pulak.biasela aku yg suka analyze banyak benda.sapa nak jaga baby lepas habis pantang? nursery yg bagus ada ke kat area rumah? boleh ke aku jadik the best working mum? herm....macam2 la nak pikir.

Allah je la tau bila masanya yg aku ready and Dia jugak la yg akan permudahkan segalanya.In the mean time no pressure.Takde rezeki lagi.I'm blessed with this married life with husband.Tiada complain.titik.

3 Comments:

Blogger miszacasian said...

no rush dear.
jz enjoy ur current life and pray that ur rezeki will be there soon.
insya allah.

;)

May 16, 2011 at 9:48 AM  
Blogger LiEz@ said...

oh yes.definitely! ;)
enjoy dulu.jalan2.
heh.

May 17, 2011 at 11:21 AM  
Blogger jejett said...

bila2 kamu ready.. Allah mesti bagi rezeki tu babe :) skang enjoyyyy hornymoon.. ek honeymoon :P

June 10, 2011 at 1:19 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home