Sunday, September 5, 2010

14 days to wedding day

nebes...sape yg tak?

nebes satu.sok g tgok baju nikah yg dh siap.tatau la jadik apa.arap2 cantek bila dh disarung pada badan sendiri.

nebes dua.tgok baju sanding.kak awin www.seindahwajah.com buat baju baru untuk aku.arap2 tak ketat melekat supaya aku boleh bernapas dgn selesa time sanding.

nebes tiga.pelamin.pasang jumaat.pagi seblum hari bahagia.cewah! tatau gak apalah hasilnya.harap2 cantek.

nebes empat.hari kenduri.semoga semua nya berjalan dgn lancar.harap tak hujan.

nebes lima.moga2 dijauhkan kan musibah hingga semua nya selamat.amin!

4 Comments:

Blogger amy nasution said...

utk no 4 - org kate baling spender kt atas bumbung rumah. taktau laa kebenaran. tak salah mcuba. hahhaa

baju aku utk g weding ko pn tak siap lagi. nebes gak. hahah

September 6, 2010 at 12:03 AM  
Blogger penulis said...

nebes 6 - bakal suami rasanya akan lebey nebes dari bakal isteri.muka tenang hati berkecamuk.huhu.

September 6, 2010 at 10:59 AM  
Blogger LiEz@ said...

apa.baju ko tak siap lagi? susah la ko nak glamor camni.
hehe.slalu org balik baju.habisla spender victoria secret aku kalu dibaling.hahahahah

September 6, 2010 at 5:01 PM  
Blogger amy nasution said...

hahahah. ko bli baru dari jusco tu. murah. nk bg panas terik. aku leh bling kn aku nyer. hahah

September 6, 2010 at 11:44 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home