Sunday, June 27, 2010

ohh...puhh lisss!

panggil la aku tak paham seni penulisan, atau tak pandai berimaginasi atau tak pandai nak bayangkan cinta tulus suci manusia dgn dracula wth? sorry to say this...

tp...aku tak paham kenapa org gila sgt citer twilight....seriuss...aku tak tahan bila citer dracula lebih banyak scene bercinta dari scene berdarah....

n aku tak paham kenapa org giler kan sgt 3 org pelakon citer tuh....terutama nye mamat british yg aku tak mpak ada kemachoan ashton kutcher apa ntah lagi david beckham dalam diri die...
aku rase selepas pendedahan di bawah ini, makin ramai la die hard fan mamat nih...tak boleh blah!

LOS ANGELES: Pelakon utama filem Twilight, Robert Pattinson, didakwa mempunyai hubungan darah dengan keluarga Drakula.

Menurut jurucakapnya, pada awalnya mereka agak sukar mencari hubungan di antara Pattinson dengan keluarga bangsawan Hungary yang memerintah dari 1456 hingga 1462.


Bagaimanapun, katanya, selepas diselidik dengan lebih teliti, mereka menemui hubungan itu.


“Pattinson juga ada hubungan jauh dengan pewaris takhta Britain, Putera William dan Harry kerana keturunannya pernah menetap di Pickering, Yorkshire pada tahun 1500-an,” katanya. - Agensi

whats up with the hair dude??

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home