Sunday, April 18, 2010

wedding prep #1

studio wedding photography-classic bridal & photo
g tambah deposit.g tgok pilihan baju.layanan tip top.aku suka.

make up & baju sanding-kak awin(seindah wajah)
tambah deposit.fitting.design baju sanding.kak awin sgt baik!

baju nikah-kak awin
upah jahit baju n vail, tambah sket kain shiffon.murah! aku yakin kak awin akan buat cantek baju aku.pray hard!

baju sanding @rawang - alinas jalan TAR
buat sendiri.fitting bulan 8.

make up @rawang - aj (http://palingmaniss.blogspot.com)
tak bayar deposit apa pun.harap2 dia ingat.hihi

kain bff
4 jam di jalan TAR bersama bff.dari jakel ke nagoya,masuk plak gulatis,harrison.jumpe gak kain yg berkenan di hati.how i wish i can sponser the kain guys.but budget saya tak mengizinkan.so soory.

barang hantaran mr.fiance
sudah cukup list! ;)

souvenior
dah borong kat jakarta.mak nak tambah kuih plak.aku dah garu kepala.kalu mak nak sponsor aku jalan je.

kain utk family
dh borong kat tanah abang.

pending:
1)carik tok kadi
2)borang kawin
3)HIV test
4)jurufoto
5)pelamin
6)kad jemputan
7)cat bilik

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home