Thursday, April 1, 2010

my alma mater

bosan2, aku browse blog skolah aku -->>ourargosy.blogspot. banyak dh berubah.rindu betol. salah satu perubahan.upper hall.dh hilang klasik nye.dh tade back stage.tade tirai.kalu dulu mmg cam dlm citer seram kalu nak lalu blakang hall.kalu buat drama atas pentas mmg macam ala kat broadway ataupun istana budaya.sayangnye.nak halau hantu barangkali tuh sbb buang terus back stage tuh.


Librarian pun dh pakai kot skarang.dulu prefect je pakai kot.bagus2.found out derang punye leadership training buat kat INTI collage, Negeri Sembilan.wow..kagum! banyak duit mgs skarang.dulu time aku punye prefect leadership camp, 3 taun aku jadik prefect, tiap-tiap tahun kene bercamping kat skolah aje.sib baik tade hantu british.


attire band skolah dh berubah.dh pakai seluar! haha.dulu pakai skirt, paras atas lutut sum more.seksi barangkali.tak tahu la sapa punye idea swh tuka jadik seluar tp aku lagi prefer baju yg pakai skirt dulu.yg skarang buruk! ohh...


apa lagi yg berubah agaknye.rindu betul.arap2 makcik,uncle,auntie kantin kat skolah tak berubah.nasi lemak,mee kari, laksa,nasi ayam,kopok lekor.sedap nye!!! agak2 murah cm dulu lagi tak? confirm my fellows mgsian rindu mcm aku gak..herm...

p/s:i wonder, hidup lagi ke pasukan kadet polis kat mgs tuh eh?

1 Comments:

Blogger yied said...

rindu jugak dgn MGS..!!
rindu dgn kantin+makanan dia..
dah banyak perubahan kat situ, hilang originality tak macam masa kita sekolah dulu..sekarang dah banyak budget kot, kita dulu nak buat aktiviti asik kena kutip derma je, tp aktiviti tradisi memang buat la--PESTA RIA

April 1, 2010 at 6:44 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home