Saturday, April 10, 2010

hari ini dan semalam

smalam.
(i)kat opis bincang dgn boss pasal roadtrip aku ke houston.aku kene bincang dgn contract
employer aku dulu.boss membuatkan aku teruja bile die citer pasal tempat shopping kat houston.
(ii)malam, layan citer santau kat umah.seram gak.sib baik tgok ramai2.kalu tak takot gak aku.
(iii)ingatkan tido mimpi hantu pas tgok santau, skali aaron aziz masuk dlm mimpi aku....best gak mimpi aku...malas la nak citer...hahah


hari ini
(i)berehat kat umah.heaven btol dpt bangun lambat.tak perlu bagun pukul 5 pagi
(ii)bilik masih seperti sarang tikut.mood nak berkemas tak sampai lagi
(iii)tak makan lunch.teringat zaman kat mmu.lunch on weekend mcm tade dlm kamus.kering
poket,kering gak badan aku.
(iv)mr.fiance balik umah mak.aku tade plan lagi utk rest of the day.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home