Thursday, April 8, 2010

ujian kecergasan

subuh.
aku toleh kanan, aku toleh kiri.jarak object sebelah kanan lebih kurang sejengkal.objek sebelah kiri punya ruang yg lebih kurang sepanjang lengan.

dalam kepala otak aku, aku tak leh buat silap.silap sikit duit melayang.aku gerak pelahan.cermin sisi jadik pedoman.

10 minit kemudian.serupa ikan sardin dihimpit oleh 2 ekor ikan besar di kiri kanan.aku maju ke depan.maju kebelakang.tak berjaya.hampir2 putus asa.

mintak bantuan.3 minit berlalu, bantuan tak sampai2.aku tekad berani kan diri.slow-slow aku jalan.mmg sipi2.dan....wallaaa...

aku berjaya! keluarkan kereta dari tempat yg super sempit tanpa mencederakan mana-mana kereta.aku bangga! satu pencapaian walaupun hampir 15 minit gak aku ambik masa.

p/s:kalu adalah org rakam aksi aku n buat kompilasi ladies driver...mmg kene bahan la aku.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home