Tuesday, February 23, 2010

soory banzai.

5.20pg - bangun.decide nak drive sendiri.kunun ingat nak balik tepat kui 5ptg arinih.
6.10pg - smayang.siap2.
6.15pg - sidai baju yg basuh smalam dulu.
6.25pg - baru nak panaskan engin.time2 camni mmg dh jem dh kat traffic light puncak jalil.abisla aku.
6.30pg - tiba2 keta kenari jiran sebelah kiri berenti kan keta die rapat kat sebelah kiri keta aku.anta anak.adoi aku nak cepat nih.
6.33pg - ahh...baik aku cepat.terus jalan.pusing kanan.sambil keta jalan dengar bunyi scrach kuat sebelah kanan.dem! keta amoi.aku lupe tgok side mirror kanan.
6.40pg - benti tepi.call tunang.tengok kecederaan kereta.dem lagi!
6.50pg - tunang dtg.aku swh die anta g opis.

Moral of the story: Aku lupe nak baca doa naik keta time aku gerak tu.

1 Comments:

Blogger miszacasian said...

hari nie kah kejadian nyer?

kesian banzai.
kesian kt keta amoi gak.

tp agi kesian kt liza.
T_________T

February 23, 2010 at 5:31 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home