Thursday, February 4, 2010

hot n cold!

kali pertama aku dengar perkataan seks di luar tabii time aku form 1....tgok berita, baca swt khabar...tengah hangat time tuh...bole aku tak paham memula tuh...almaklumla innocent la katakan....dalam buku PAFA pun tade plak explain kene mandi wajib kalu melakukan persetubuhan di luar tabii....tak terjebak lagi dgn anasir2 syaiton...mana la nak tau kan....n time tuh gak aku tgok tilam vono jadi bahan bukti kat mahkamah siap dgn tompokan air mani...aku tgok dgn mak aku time tuh...bayangkan...ok lagi sbb aku time tuh form 1...dh akil baligh nak terima mende2 camni...

skarang....umor aku 25 tahun....dan pandai baca swtkahabr omputuh n aku blaja vocab baru iaitu....sodomy...selama nih tak penah pun guna ayat nih dalam essay so tak aware.tuh umo aku yg dh matang baru tau....cuba bayangkan budak darjah satu yg dh pandai baca swtkhabar, tgok berita...tetiba2 tanye "Ayah, seks luar tabii tuh ape? " Cam mana la agaknye parents moden zaman skarang nak jwb agaknye ye....belum lagi budak2 baca swt khabar metro....lagi meluas ayat yg dipakai....rosak2

baca suwat kahabar arinih....sgt details skali penjelasan babak2 yg terjadi dlm bilik.....kat opis org buat bahan lawak....kite dh dewasa bole la terima....tp dak2 kecik? apala yg derang pk agaknye...budak skarang makin cerdik

aku pun srunuk gak baca sebenarnye....hehehe....yela...tipu la siapa ckp tak serunuk...tp sib baik karpal singh usulkan supaya perbicaraan di buat secara tertutup...byk unsur seksual katanya...bagus2......tunggu n lihat ajelah..

its getting interesting....

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home