Sunday, February 7, 2010

grey lace tale?

aku dh dpt idea n gambaran kasar utk baju nikah aku.....my baju nikah should be simple n selesa utk dipakai sbb aku kene duduk bersimpuh....no korset kali nih sbb from previous experience aku tak selase n hampir2 tak boleh bernapas....rase cam tak sabar nak habis majlis nak bukak korset...

aku dh decide baju nikah should be sumthing white or grey....misi mencari kain will be next month kat jakarta....kain gulatis kaler pink yg dpt time tunang arituh akan aku pk kan nak buat ape.

next thing is designer mana plak nak realisasikan design aku nih....browse tru da intenet mmg banyak designer buat baju cantek....rizman ruzaini, shahrir nurdin, syomir izma u named it....tp harga pun paham2 je la....deposit 50% paling cikai pun rm800...herm...hanta g tukang jahit sebarang kang jadi kain buruk plak kain aku...so still searching for afordable tailor dat can accept my own design yg ade dlm kepala otak aku nih...

risk kalu buat baju sendiri nih adalah bile dh siap nanti takot tak turn up seperti yg kite nak....kalu sewa baju yg dh siap dh boleh nampak dh desgin die....aku still survey lagi....kalu ade baju sewa yg menarik yg bole wt nikah aku ok je sewa....tp klu wat sendiri lagi ok gak sbb kite sorang je yg pakai which sumthing special...

baiklah...arap2 tade halangan ke jakarta bulan 3 nanti... ;)

p/s: im not turning dis blog into weeding blog...

1 Comments:

Blogger ~wilson~ said...

come on! sewa la bagus... heheh but kalo tempah okay gak.. can do Thrash the dress ceremony..;D

February 8, 2010 at 12:40 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home