Monday, January 25, 2010

hectic weekend

isnin...
aku berjaya bangun awal arini nak kembali datang awal ke opis....which is good...dpt elakkan jam n tak perlu bersesak dlm train

ohh...aku kene sound dengan pak guard opis sbb tak lalu laluan pejalan kaki...sebenarnye aku ekot tp kat satu slekoh aku short cut sket....company aku nih mengutamakan keselamatan sket....dan aku tau pak gad skarang semua berdedikasi yg teramat.

ahad
pindah rumah...berjaya without making any scene.....nak pindah rumah pun procedure macam nak keluar dari penjara....serius aku tak paham....yg penting in future kalu aku nak beli rumah aku tak akan beli rumah apartment atau condo yg ada pak guard....

sabtu.
hari lepak kat rumah.masak kat rumah.makan kat rumah, minum petang kat rumah.dengan tetamu jemputan khas.just like old time.aku suke.

jumaat.
makan kat soule garden.buffet all u can eat ala panggang.sampai agak lambat ke destinasi.time tuh angin dh masuk dulu dalam perut aku sebelum makanan.da result is saket perut yg teramat.aku rasa aku tak makan banyak sgt pun malam tuh.n kitaorg makan pun cam kelam kabut....sbb kedai dh nak tutup.yg tak tahan sbb takot kene panelty makanan tak abis siap bwk balik masuk dlm plastik.

pas makan naik ampang look out point.bes.tempat yg romantik.first time aku naik.

p/s: i don't look foward for this comin' weekend...hishh

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home