Sunday, December 6, 2009

yada yada

kadang-kadang aku tgok n dengar org lain punye life lagi best dr hidup kite....sampai ada kala nya terdetik dlm hati....betapa best nye mereka2 ni....

umur sama....pengalaman keje lebih kurang sama je dgn kite....tp gaji beriban-riban...jauh beza dgn gaji kite....

lahir dlm family kaya raya....g melancong merata dunia...beli gucci,prada, LV cam beli spender je

body die lawa....pakai ape pun ngam...

cantek nye die....jalan je semua org pandang...

n da list go on n on n on....

manusia mmg tak kan pernah puas....agaknye kalu org kaya,cantek tu apa la plak die tgok org lain yg lebih pada die....mesti ade lagi kekurangan yg derang rasa...

aku tak tipu...mmg aku ada perasaan semua ni....tp semua ni buat aku sedar.....aku tak patut nak compare kan diri aku dgn org lain...rezeki org lain-lain....n aku syukur apa yg aku ade skarang....
ada lagi org yg tak bernasib baik dari aku...

1 Comments:

Anonymous josephine chang said...

Betul tu, kita mesti bersyukur dengan apa yang kita ada.

December 8, 2009 at 10:27 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home