Monday, December 21, 2009

remember dis movie?



aku ingat lagi aku tgok citer nih time kecik2 dulu....time aku skolah rendah kalu tak silap....tgok kat tv ngan akak aku...bes gile....citer true story pasal gymnast....adalah gak brcita2 kunun nak jadik gymnast pas tgok citer ni....hahaha...biasela budak2...tgok citer Merro Attact rasa cam nak jadik pemain bola tampar....tgok gaban suria pekasa hitam...nak jadik tu plak..

masa aku darjah 6 ade bdak baru masuk dlm class aku....nama die Nadia Johari....lahir n penah dok kat Holland....sbb nama die Nadia aku asik imagine die nih gymnast gak sbb muke die pun dh ala2 org putih n cam bdak yg blakon dlm citer nih...aku pun buat kawan dgn die tp kejap je die skolah kat skolah aku...pas form 1 die dh pindh skolah lain...

besar gak la pengaruh citer nih kat aku...hehehe...

tetiba arituh cam nak tgok citer nih....n akhirnya tercapai gak....kerana kekasih hati dgn baik hati nye mencarik cerita ini dgn susah payah...hehehhe....thank u...thank u...sure akak aku pun akan teruja gak nak tgok citer nih...nice2

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home