Tuesday, December 8, 2009

i gotta feelin'

di opis saya hang out with seorg mak budak n 2 expecting mum....derang bukan makcik2 tua ok....20-an....one of them my age...dh pregnant...n during lunch kalu tak sembang pasal keje...
cuba la anda teka bercerita pasal apa?

pasal hal kekeluargaan lah....aku sebagai org yg tade pengalaman diam aje denga....nak menyampuk pun tade point....tambah2 bile citer pasal pregnancy..suami...awwww...kaku!

mungkin environment yg bagus utk aku....sebagai persediaan bak kata org...tp bile pk pk....cuak gak sebanrnye...tambah2 lagi bile derang stat cite seram pasal pregnancy....tetiba tanye sendiri....betul ke aku dh ready nih?

tinggal dlm lebih kurang 9 bulan je lagi utk aku merasa hidup seorang...lepas nih tade lagi....setiap langkah, setiap decision mesti berdua....utk org yg btol2 kenal aku....mungkin agak susah sket utk aku terbiasa since selama nih semua benda aku buat sendiri....berdiri di atas kaki sendiri...lepas nih tak lagi..aku kene berdiri atas kaki suami

awwww.....apa yg aku ckp nih...ya ampun...nih la padahnye bergaul dgn org yg dh berfamily...hahaha

apa pun sblum bulan 9 taun depan...kite enjoy!!!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home