Saturday, November 7, 2009

1st week @ work

i would say it was a fun week....

3 ari usia aku berkerja dh dpt join treasure hunt....dpt kenal some bunch of great peoples form exxon mobile IT team ....bes btol dpt jalan2 carik clue kat klcc park n kat suria klcc during working hour....dpt lunch mcd free lak tuh....hahaha

next saturday ade annual dinner....aku tak expect pun aku di jemput since im new....tp jiran cubicle aku dh forward kan email pasal dinner on da very first day i join....thinking not going....yela bukan nye kenal org sgt.....nak g pun malu.....tp tetiba ade org approach swh join utk performace during dinner.....OMG! dancing plak tuh....nari hindustan plak tuh OMG lagi!.....sape la aku nak menolak.....org baru kene pandai bersosial....aku pun ckp nak join dgn muke interested gile....mayb aku bole pakai ilmu menari ketika dinner satyam dulu(malu btol nak ingat balik).....hahahah

dan mula la aku join latihan menari pada hari 3,4 aku bekerja....lagu ko hi mil gaya.....supervisor aku pun join nari skali.....how cool is dat...

next week stat training.....team leader kat Budapest akan bagi training pasal licence harvesting....aku masih blur lagi pasal position aku nih.....harvest tanaman kat game facebook aku pandai la.....hurm.....tak sabar nak mulakan keje sbanrnye...

looking forward for a da next great week.... ;)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home