Monday, November 2, 2009

1st day at work

semuanye berjalan dgn lancar....aku ambik masa 1 jam utk naik train, interchange di masjid jamek, turun di klcc dan terus berjalan ke exxon mobile.gerak dr rumah kui 7 n sampai kui 8.30....aku diswh report kui 9am tp rupanaye working hour adalah pukul 8am - 5pm.....so esok aku kene reschdule jadual perjalanan aku....

di opis....everything was great.....semua org sgt frenly and very helpful....environment yg sgt cool....pantry,cafe yg bes dan toilet yg sentiasa wangi....i think i will be doing great for the next 364 days....

cumanye kaki lenguh nak mampus.....jalan berkilo kilo meter....lunch pun rakan sekerja ajak makan dh nak sampai pavillion....aku ikot aje lah walopun kaki hampir tercabut.....dan hasilnye balik aje dr keje aku terus g mines utk cari kasut yg selesa n sesuai utk aku berjalan-jalan anak ke tempat kerja baru aku...

so far so good....arap2....semua nya baik lagi esok....till then..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home