Tuesday, September 15, 2009

sedar sendiri

aku sedikit jiwa kacau minggu2 yg lepas sebab mengenangkan nasib...
pasal keje....bukan sbb banyak keje....sbb tade keje....
nasib yg akan dibuang anytime....tatau bile je....g keje penuh dgn debaran bile orang2 HR lalu lalang....takot kene panggil n dipaksa bagi 2 month notice berenti....tanpa pampasan lak tu..
horror kan? mmg horror bile mengenangkan utang keta,utang kredit kard,duit makan,duit rumah
camnela nak bayar kalu tade kerja....

tp bile fikir balik...baca surat khabar....tgok tv.....ade lagi org nasib tak baik...lagi teruk dr aku....kes aku nih nak dibanding kan dgn derang...apalah sgt....gempa bumi,banjir,parents meninggal accident,idup dlm kemiskinan,anak yatim....nauzubillah...macam2...dugaan aku sikit je...so aku redha je dgn nasib aku n aku yakin rezeki aku ade cuma belum dtg saja lagi....

apa2 pun....aku tak nak pk pasal kerja dulu....janji raya dulu....balik raya pas seminggu cuti baru pk pasal kerjaya

slamat ari raya semua...maaf zahir batin

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home