Sunday, September 13, 2009

the legandary "Jalan TAR"

utk raya taun nih....aku dh plan awal2 dh utk beli baju raya awal sbb aku kalu boleh tak nak g jalan tar carik baju raya....jalan tar time bulan posa bermaksud nightmare ok....so bile aku jumpe baju raye kat senawang....aku tanpa berpk panjang terus beli....

tp jodoh aku dgn jalan tar mayb dekat aku rase....taun nih mak aku nak gak bershopping di jalan tar....2 minggu aku dok kat hotel nobel sbb nak shopping raya....minggu pertama posa di jalan tar ok lagi.....minggu ke 3 posa aku kembali....lautan manusia....stat seawal jam 9 pagi hingga ke jam 4 pagi....gile tak gile...mana tak masyuk berniaga kat ctu....jual air pun boleh kaya...jalan berhimpit2...berpeloh2...nak jalan masuk kedai tgok barang pun tak boleh...aku sendiri tak dpt bernapas tak dpt bayangkan yg bwk anak kecik...bukan jalan raya saje jam....org nak berjalan bershopping pun jam gak....jalan tersangkut2...horrific terrible...

still aku tak paham kenapa org nak gak bershooping kat jalan tar.....termasuk la aku...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home