Tuesday, August 25, 2009

fever

2 kali aku melakukan kunjugan ke klinik bulan ini sahaja....pertama kali beberapa hari selepas pulang dari indonesia....yg melayakkan aku dpt mc 3 hari......mmg doktor tuh dh cuak aku rase....
dn kali kedua hari ini....satu ari aje mc....tp manager aku swh ambik ambik je mc selagi belum betul2 sihat...aku rase die pun cuak abis....

kalu dulu bukan time H1N1....kalu aku demam aku buat bodo je.....makan panadol dh....bukan nye banyak duit sgt nak pegi klinik.....sampai demam beberapa hari n cukup terok baru g klinik....tp skarang nih di saat2 kritikal nih rase nak demam je terus g doktor.....tak kisah la kene bayo brape pun.....takot ok.....sayangi nyawa anda....

apapun.....jaga kesihatan semua....kalu demam walopun skit terus aje g ke doktor....skarang bukan selesema babi je.....denggi pun ade....bahaya....so jgn lengah-lengah...

p/s: antibodi aku tak cukup kuat
Font size

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home