Sunday, July 12, 2009

..........

1.Bekas kekasih saya
sudah mencapai cita2 nya utk menjadi salah seorg penghuni di opsital T.Rambutan

2.Saya sedang mendengar
Zee-Avi Kantoi

3.Mungkin saya patut
lebih rajin bersenam

4.Saya suka
makan

5.Sahabat-sahabat baik saya
org2 yg syg kat saya

6.Saya tak paham
kenapa org nak bunuh diri sbb putus cinta

7.Saya kehilangan
duit pusaka 50juta dlm account bank...so sye terpaksa berkerja

8.Ada yang berkata
bile nk kawen? susah utk nak dijawab

9.Makna nama saya
tak berapa nak sure

10.Cinta itu adalah
keperluan

11.Di suatu tempat,seseorang sedang
fikir macam mana cara nak serang US

12.Saya akan cuba
jadik org yg lebih baik

13.Ayat selamanya membawa maksud
selamaanya lah!

14.Telefon bimbit saya
paling worth buying!

15.Bila saya terjaga dari tidur
sye sikat rambut dulu, takot roomate terkejut tgok

16.Saya paling tak suka apabila
org buat bising n tido dlm surau time peak hour

17.Pesta/Parti adalah
tempat org bergumbira

18.Haiwan paling comel yang kamu pernah jumpa
soul

19.Peringkat umur yng paling menyeronokkan bagi saya adalah
1-5thn....tade masalah

20.Hari ini
hari ahad

21.Malam ini saya akan
kemas bilik

22.Esok pula saya akan
pegi keje

23.Saya betul-betul inginkan
wang yg banyak

24.Ketika anda lihat wajah anda di cermin pagi ini
syukur....masih dpt melihat

25.Pusat membeli belah atau arked permainan
pusat karoke

26.Makanan barat atau jepun
jepang

27.Bilik yang terang atau gelap
gelap n lampu sedikit malap

28.Makanan segera adalah
cepat dimasak sedap dimakan

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang
jumpe esok

30.Siapa yang anda nak tag
micheal jackson

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home