Monday, June 29, 2009

ct madness

28-June-2009

-ayah, adik syirah, adik apal, liza
-tun.dr mahadir, tun.siti hasmah

-ning baizura n husband
-jamal abdillah
-rossa
-kris dayanti
-ifa radziah

27-June-2009


- liza n alan
- nor juma n husband
- tiara AF
-michelle melodi


aku sepatutnye pegi satu hari sahaja....tp disebabkan mak aku tak dpt join on da 28th....so aku gantikan mak aku...n aku pegi utk 2 hari berturut...gile? agak gile jugak la....tp xkisahlah....worth every penny....eh ringgit....n yg penting ayah n adek aku berpuas ati dh cukup....

vokal mantap....energetic....30 lagu....7 pasang baju....
ct was superb! world class entertainer...
nuff said....

p/s: tunggu artis mane dpt rampas title penanyi no 1 negara.....



2 Comments:

Blogger Syzrn Syda said...

ooo.. abis alan tuh bukan gi skali ngan bapak ko ke? die hari berlainan ke? aku baru nak tanye.. :p gi tgk konsert ngan bakal menantu ke.. cecewahh..

June 29, 2009 at 10:07 AM  
Blogger LiEz@ said...

panjang btul solan ko...
err....jawapannye...
sye nak pakai talian hayat...
jawapannye...
die pegi ari yg berlainan...

June 29, 2009 at 7:40 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home