Wednesday, May 27, 2009

ku bilang kalau....

kalu aku punya kuasa yg boleh putarkan masa ke masa silam...

zaman yang aku ingin skali putarkan adalah....
zaman sekolah aku dulu....time form 4 n 5 to be exact....zaman aku main2...ambik spm cam org gile....terlampau aktif sana sini....tido dlm class....arghhh...aku nak balik zaman tuh...so dat aku dpt betulkan kesilapan aku....blaja elok2....dpt result cantek sket...n takyah masuk private uni yg makan duit...

zaman yang aku tak hingin putarkan....
zaman aku di U...zaman yg lebih banyak kisah pahit dr manisnya.....zaman tak cukup duit...ikat perut...jadik kurus kering...zaman menghabiskan duit n menyusahkan ayah...n membuatkan aku berhutang berjuta2 ringgit dgn ptptn...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home