Monday, April 6, 2009

weekend at sepang circuit




Day 1






Day 2





apa yg boleh aku ulaskan utk 2 ari terbabit, F1 adalah sukan utk org kaya.nuff said.tiket paling cikai yg lokasi nya hanya beralas kan rumput tidak berbumbung mencecah harga rm100.rumput yg sama tp nk yg berbumbung? harge rm200.dn utk rasa lebih VIP harga tiket rm500 hingga rm1750! harga makanan n air? sate 8 cucuk rm25, burger(mungkin berger ramli), fish n chip berharge rm25.dn air seperti 100plus, coke, mineral water hanya rm5.

utk org kurang kaya cam aku...aku duduk di tempat duduk citrine yg berharge rm500. tp di beli dgn harga student iaitu rm100.mmg berbaloi!(jd simpan la student kad anda dn gunakan selagi muke anda tak tue kerepot)...dn kami membawa makanan n minuman sendiri dari rumah utk mengelak kan diri dr membeli makanan yg nak mampus mahal.

aku mmg nak sgt jumpe dgn akak "mulia" kaunter yg tak bagik beli tiket student tempoh hari..nak aku tanye...mane sistem canggih yg die ckpkan tu....yg bole cek id student card valid ke tak...demmit.sumpah aku ingat lagi muke minah tu.



malam ade concert jamiroquai. aku tak kenal sgt mamat nih dn music die.mayb aku tak membesa dgn music die.malam tuh aku hanya mampu duduk n layan dr jauh sbb keletihan yg teramat. dengan hujan n tanah becak.aku rase aku dh cam berada di club malam dgn dipenuhi mat n minah saleh dan org2 malaysia yg dh rasa cam anak pak saleh.

overall, experience yg sgt bes. berbaloi.penat n kulit aku terbakar.taun depan.insyaallah tak pegi lagi..ngeh

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home