Friday, April 10, 2009

walimatus urus


aku tumpang gembira pada kawan2 yg dh nak mengakhiri zaman single masing2...tahniah...rasa cam cepat betul masa berlalu....drpada fasa zaman dak hingusan ke budak sekolah, bdak uni n bdk yg berkerjaya n di phase yg ini....di mana semua org dh pk macam mana nak corak masa depan masing2...corak masa depan bukan hanya fikir nak bekahwin aje...fikir pasal duit, kerjaya, fikir 20 taun yg akan datang..."fikir masa depan" bak kata upin n ipin...so aku rasa taun nih aku akan sibuk menghadiri jemputan perkahwinan...jgn tanya aku bile turn aku pulak

utk dak2 opis eltp 19.
1) rehan n pasangan - dh slamat
2) haikal n ain - coming soon
3) mino n dino - coming soon
4) saha n dzafir - coming soon

dak mmu
1) kak lin n abg lebry - coming soon
2) faiz n akak senyum - dh slamat

dak mgs
1) kak amie n pasangan

selamat menyusuri satu alam baru....aku doakan kalian semua sihat2....gembira....n bahagia hingga ke akhir hayat...amin....

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home