Monday, March 30, 2009

tomok momok

aku ingat lagi...kegilaan new boyz time aku form 3...time tuh aku tak paham kenape membe seangkatan aku tampal poster mamat nih kat bilik la..layan lagu newboyz yg sengau....
ingat lagi promo lagu first derang "sejarah mungkin berulang"? time aku tgok kat tv aku ckp kat mak aku...mesti album derang nih 5 rekod je yg terjual....sorang beli satu dlm band tuh....tp aku terkejut gile bile new boyz jadik kegilaan pulak time tuh....mmg aku tak paham...

tp tuh dulu....skarang tomok masuk oiam....err....utk minggu yg dh nak masuk week 5 kalu tak salah aku....tomok dh buat aku semakin bole terima mamat nih...sbb suara die yg tak berape sengau...showmanship yg bes....dn dressing yg semakin mantap....n dpt 2 kali immunity...nih baru dipanggil transformasi...

percubaan 1 : aku tak paham kenape die leh nak pakai kemaja ni...mayb die masih terinagt zaman newboyz lagi agaknye di minggu pertama

percubaan 2: kemaja lagik?siap pakai baju kt luar lagi.tlg cukur misai anda

percubaan 3 : dh xde misai.much better

percubaan 4: simple.senang.


dn minggu2 yg seterusnya...dh ok dh pemakaian die...aku rase die baru hire image consultant baru....yg dulu utk new boyz dh kene pecat....pape pun aku ske layan oiam.

p/s : kalu sape ckp suke tomok skarang...aku dh tak pelik lagi.nak ngaku suke tomok pun dh tak malu lagi.hahah

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home