Friday, March 27, 2009

Time & Tale


buat aku teringat....
1. ipoh yg aman damai...aku rindu
2. time skolah2 dulu....pun ade talentime gak....paling malas kene buat sketch la persembahan
pentas la....dr form 1 sampai form 5...letih!
3. dak2 anderson mesti poyo gile sbb yasmin ahmad mmg ske dgn buat pengambaran kat
situ...aku arap die buat dkt MGS plak lepas nih

publisti citer ni agak kureng...tu sbb jumlah penonton di panggung tidak memberangsangkan aku rase...pelik...citer sebagus nih patut ditonton drpd cerita bukan2 sifu dan tongga, sayang u can dance, bla bla bla....aku bagik 10 bintang utk citer nih....bes....dgn lakonan mantap semua pelakon....mmg 2 jam yg tak membosankan...dan....err....sediakan tisu ye sebelum hujan air mata....ngeh...semua bakat baru pandai gile blakon....tabik spring utk 5 org gambar di atas....mesti nonton!

1 Comments:

Blogger jejett said...

copp..hero tamil jejet punye. ahaa

March 29, 2009 at 4:45 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home