Friday, March 27, 2009

bukan kipas susah mati F1


aku bukan la minat sgt F1 tp bile aku denga ade special promotion tiket utk student aku semacam teruja nak pegi....bile lagi nak try pegi....at least sekali dalam seumo idup...tiket RM500 dpt diskaun rm100....duduk kat area seperti gambar di atas....bole tahan strategik pada amatan aku....aku ckp dlm ati aku mesti grab peluang nih

mmg...mmg...aku bukan student lagi....tp aku ade student card lagi....so ape kisah...tunjuk aje student card...beli la aje tiket....aku pk mungkin semudah itu...

ari selase dgn semangat waja menuju ke kl sentral nak beli tiket....malang gile nasib tak dpt beli....system down....ape punye bodo...nak meniaga ke tak nak meniaga....pulang dengan hampa

ari rabu....dgn semangat waja lagi...menuju ke sepang international circuit utk nak beli tiket....
skali tak lepas gak beli....kata akak "mulia" penjaga kaunter....student card yg ditunjukkan tak valid....die dh syak aku wanita berkerjaya yg berjaya lagi bergaya...sah tade stail langsung utk jadik student....dem! siap bagik alasan akan ade system canggih utk nak cek student card yg valid ato tak time nak masuk nanti....sialan!

tak puas ati pegi klia...nak buat percubaan kali ketiga membeli...hampa...sbb tak jumpe boothnye....sumpah seranah lagi skali....mmg tak nak meniaga gamaknye mereka nih....

aku dah rasa seperti tahap adrenalin aku utk menonton dh turun...kawan2....aku rase kite mmg tade rezeki kot nak tgok taun nih....herm...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home