Friday, February 6, 2009

pemimpin perak yg perak

time nih mesti perak jadik cam negeri yg paling pemes skali lah....menjadi bahan mulut satu malaysia....dengan skandal politik yg macam2...cam bodo.....aku sebagai rakyat perak yg sejati....yg mendaftar mengundi di perak pun rase tempias die walopun aku dh tak jadik penduduk tetap....ape yg boleh aku katakan derang nih mmg tak layak pun jadik wakil rakyat....semua pk hal sendiri...baik jadik wakil d iri sendiri lagi bagus...

aku tak sebelah mane2 pihak...aku mengambil langkah berkecuali....tp aku tetap hormat yang kebawah duli sultan perak....yg penting perak aman damai n makmur....cukup!

tlg la...hentikan la permainan politik nih....pk pasal ekonomi mesia nih lagi bagus...dunia sibuk cite pasal recession, mesia sibuk pasal perebutan takhta dn kuasa...aduhai....mamat nih dh tlg aku ceritakan ape yg aku rasakan....aku setuju 150% dgn die nih

http://iskandar-shah.blogspot.com/2009/02/ahli-politik-yang-gila-rakyat-yang.html

p/s: politik is dirty...dirtier then shit!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home