Thursday, January 22, 2009

shit happens

shit happened when.....

laptop kesayangan aku kene virus yg membuatkan laptop aku lembab cam taik....yg membuat kan aku hangin satu badan....yg membuatkan aku tensen....mmg its just virus!...tp aku paling benci kalu mende2 penting dlm laptop aku hilang sbb nak kene reformat...nak kene backup la...urghhh

aku terpegang kasut pig skin...demmit....terlepas pandang tag kat kasut...lain kali tulih la besa2....mane la aku nampak....nampak kasut cantek je nak belek...skali kasut babi....babi btul!
kene samak....carik tanah malam2....samak malam tuh gak...sib baik ade pakar samak...kalu tidak mmg aku buat bodo je...mmg tak berkat ibadah aku...isk

p/s: tak berniat nak menghina babi

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

pig skin :p aku pun ade TER-pegang kasut pig skin kat KLCC... tak nampak ade tulis... T_T geh Brand Campers kot... ker mmg campers tu gune pig skin?

February 7, 2009 at 9:41 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home