Monday, September 8, 2008

the best dem thing avril concert




well....at last...jadik gak konsert avril walaupun banyak rintangan dan halangan...thank u pada pak menteri(sapa2 la) yg luluskan permit bagi buat konsert(slamat duit aku)...walopun malam tuh sblum konsert bermula, ade gak sekumpulan pemuda2 pas yg berhati mulia menyampaikan dakwah...terima kasih kerana memberi saye flyers berunsurkan keagamaan(dh slamat dlm tong sampah dh flyers tu)...

apa pun...yg aku tau....aku g tgok konsert just inginkan sedikit hiburan....aku tak minum arak...aku tak isap dadah...aku tak isap rokok...i just need some entertainment...merdeka aku tetap merdeka....ramadan aku tetap pose dn hormat bulan ramadan....dan aku dh cukup besa utk pk kan yg mana baik n buruk...walopun avril penah jadik cover girl n gamba half naked tak bermaksud aku terpengaruh... its just about the music....please give us a break!

pas konsert...bukak surat khabar...banyak gak la ulasan2 wartawan pasal konsert....satu komen avril tak bole nanyi live...suara terok dr dlm cd? errr.....derang btul2 dengar ke tak ni? ..hahah..ok ok...mayb sbb dh minat avril...semua mende nk pertahan kan....but for me...suara avril ok je...mayb aku bukan org yg berseni nak nilai pitching or tone suara btul ke tak...tp aku layan aje...enjoy...overall bes....cuma yg tak bes...konsert kejap sgt...1 jam stegah...keciwa sket...lepas tuh kalu vip nye space yg baya sampai rm600(gile ke?mahal nih) tade lagik bagus....bole gak pemegang tiket yg kurang vip kedepan sket n dekat ngan stage...

well...ape pun...yg penting aku enjoy n puas ati...

keep on rockin! music is my life! enjoy!

p/s: thank u kepada peneman yg setia meneman ke konsert (^_^)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home